יום שלישי, 5 בפברואר 2013

המלצה על לינה ב-Cool Springs Inn, מישיגן סיטי, אינדיאנה, ארצות הברית

מישיגן סיטי, אינדיאנה, ארצות הברית, Cool Springs Inn

Cool Springs Inn

מתקני הפנאי של Cool Springs Inn כוללים צפיה בבעלי חיים, פעילויות ימיות ודיג. בנוסף תמצאו במוטל שירותי כביסה וקבלה הפועלת 24 שעות. הצוות בעמדת הקבלה הינו מאיר פנים ומקצועי וישמח לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל צורכיכם. בCool Springs Inn ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. אינטרנט אלחוטי בחינם מוצע לכלל האורחים.

כל החדרים המודרניים של Cool Springs Inn מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כבלים / לוויין וחדר אמבטיה פרטי. כל חדר מציע גם מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , מקרר ופינת קפה ותה. בחדרים תמצאו המטבחון הכולל מיקרוגל ומכונת קפה.

מתוך מבחר אתרי התיירות האטרקטיביים אשר ליד המוטל תמצאו גם את George Brown Mansion, Washington Park Zoo וMichigan City East Light. Martin Young House וOld Michigan City Light נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מCool Springs Inn. במרחק של 20 דקות נהיגה נמצאים Petit Fort וJohn H Barker Mansion.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים לסובלים מאלרגיות

פעילויות

קזינו, סמוך לחוף הים, שייט בסירה, פעילויות ימיות, דיג, צפיה בבעלי חיים, אגם

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירות השכמה, מכונת צילום , שרותי פקס, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


0045 North US Highway 421, המערב התיכון, ארצות הברית


 

עם hotels-seeker.com תוכלו לבצע השוואת מחירים אחת עבור Cool Springs Inn ולקבל הדיל הטוב ביותר מתוך מאות אתרי הזמנות. הבטחה למחיר הטוב ביותר ב Cool Springs Inn כשמבצעים את החיפוש עם hotels-seeker.com.

Cool Springs Inn
מישיגן סיטי
אינדיאנה, ארצות הברית


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה